Προπονητικές Υπηρεσίες Δρομέων

Το τρέξιμο αποτελεί τον αμεσότερο, αποτελεσματικότερο και πιο αγαπητό τρόπο άσκησης παγκοσμίως. Πέρα από το φανατικό του κοινό που κάθε χρόνο αυξάνεται, ταυτόχρονα πολλαπλασιάζονται και οι αγώνες (τοπικοί η διεθνείς). Για να παραμείνει όμως το τρέξιμο ως μια μορφή άσκησης που προάγει την υγεία, βελτιώνει την αντοχή και γενικότερα τη ποιότητα ζωής μας, και όχι ως άσκοπη καταπόνηση για το σώμα σας, θα πρέπει το προπονητικό σας πρόγραμμα να είναι σωστά δομημένο από γυμναστές - προπονητές με εξειδίκευση στην προπόνηση αντοχής.
runningcoaching

Μην ξεχνάτε ότι ο χρόνος που θα αφιερώνετε στην προπόνηση θα πρέπει να σας βελτιώνει και όχι να σας ζημιώνει. Η πρόπόνηση θα πρέπει να είναι ποιοτική και όχι ποσοτική, κάθε προπονητική μονάδα να έχει σκοπό, στόχο και να σε οδηγεί ένα βήμα παραπέρα. Κάθε ώρα προπόνησης να είναι ύψιστης σημασίας και όχι μια τυχαία τοποθέτηση στο πρόγραμμα, και τέλος η κάθε προπονητική μονάδα να συνδέετε άρρηκτα με την επόμενη, καθώς έτσι δομείτε ο σωστός προπονητικός προγραμματισμός.

Το sciencetraining.gr αναλαμβάνει για εσάς την πλήρη προπονητική σας καθοδήγηση σχετικά με το τρέξιμο, είτε έχετε σκοπό τη συμμετοχή σας σε κάποιον αγώνα, (από 5 χμ έως & μαραθώνιο ή υπερμαραθώνιο) για πρώτη φορά, είτε είστε έμπειρος δρομέας και θέλετε μια καλύτερη επίδοση στους επόμενους αγώνες σας, παρέχοντας σας εξατομικευμένες και εξειδικευμένες προπονητικές υπηρεσίες. Ο προγραμματισμός της προπόνητικής διαδικασίας γίνεται σύμφωνα με την προπονητική σας εμπειρία, την ηλικία σας, το φύλο, την αξιολόγηση της τρέχουσας φυσικής κατάστασης στην οποία βρίσκεστε, την καθημερινότητά σας, τον ελεύθερο χρόνο και τους δρομικούς σας στόχους σας.

Με τον προγραμματισμο προπόνησης απο την sciencetraining.gr απολαμβάνετε τα εξής ωφέλη

  • Άυξηση της VO2max, της δρομικής σας οικονομίας, της κρίσιμης ταχύτητας και όλων των κομβικών παραγόντων φυσικής κατάστασης που μεγιστοποιούν άμεσα την αερόβια ικανότητα (αντοχή) και την δρομική σας απόδοση.
  • Προπόνηση μέσω ατομικών δεικτών προπονητικής επιβάρυνσης με στόχο την προπόνηση ακριβώς στις ανάγκες και αδυναμίες σας
  • Προπόνηση μέ βάση ενα δομημένο προπονητικό πλάνο  τηρώντας τους νόμους της προπονητικής και τις μεθόδους αυτής
  • Αύξηση της ικανότητας σας να τρέχετε σε υψηλότερες ταχύτητες για περισσότερο χρόνο (Βελτίωση αναερόβιου γαλακτικού κατωφλιου)
  • Αξιολόγηση της φυσικής κατάστασης πριν και μετά το πρόγραμμα για έλεγχο της βελτίωσης σας και επανεξέταση του πλάνου σας
  • Φορμάρισμα μέσω της περιοδικότητας για την καλύτερη δυνατή επίδοση στον αγώνα
  • Μηνιαίο πρόγραμμα τρεξίματος με εβδομαδιαία επαναξιολόγηση για τυχόν τροποποιήσεις
  • Ελαχιστοποίηση πιθανοτήτων μυικών και σκελετικών τραυματισμών
  • Πρόγραμμα ενδυνάμωσης για πρόληψη μυοσκελετικών κακώσεων & αύξηση της απόδοσης
  • Βελτίωση λοιπών υποστηρικτικών παραμέτρων της φυσικής σας ατάστασης
  • Τεχνική υποστήριξη - Συμβουλές για εξοπλισμό - διατροφικές & στρατηγικές συμβουλές - παρακίνηση
  • Πραγματοποίηση των στόχων σας

Μην αφήνετε την ΥΓΕΙΑ σας και τις προσδοκίες σας στη τύχη...


Άρης Γ. Μύρκος
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού, Τ.Ε.Φ.Α.Α., (Δ.Π.Θ.)
M.Sc. Μεγιστοποίηση Αθλητικής Απόδοσης - Φυσιολογία της άσκησης, (Δ.Π.Θ.)
Υποψήφιος Διδάκτωρ (Α.Π.Θ.)

Email: info@sciencetraining.gr

Mobile: 6939641647

  OK υπενθύμιση κωδικού μέλους
  OK
OK